Vriendenavond 14 mei 2019

Velen van onze vrienden hadden aan de uitnodiging gehoor gegeven om de vriendenavond van het kamerkoor te bezoeken. De avond stond in het teken van het 45-jarig bestaan van het koor. Na de ontvangst met koffie en cake zong het koor liederen uit die hele periode van begin tot nu, als een rijgsnoer verbonden door een vertelling met historische feiten en anekdoten. De sfeer was informeel en heel gezellig en de bezoekers maakten volop gebruik van de mogelijkheid om na afloop van het concert na te praten en een glaasje te drinken.

Een reactie plaatsen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *